Mika i fårhagen

På lördagkvällen efter agilitytävlingarna åkte vi och hälsade på Britts får. Det var andra gången för Mika och jag hade väl inte särskilt stora förväntningar med tanke på att hon bara är fem månader och sist hon träffade får käkade hon bara bajs. Till en början gjorde hon lika dant den här gången, men efter en liten stund glömde hon nästan bort att äta och visade faktiskt intresse för fåren. Mitt otränade öga tyckte det såg riktigt bra ut, duktiga Mika!


Mika gillar fåren...


...men vad gör jag?


Vad gör de under trädet? ;)


Kommentarer
Postat av: Gun & Co

Snygg vallardress du har. Senaste modet i hagen då, kan jag tro. Kram

2010-07-04 @ 20:35:03
Postat av: Sandra

Absolut Gun! Tofflor och kjol är standard i fårhagen ;)

2010-07-04 @ 21:05:19
URL: http://www.villemo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0