Men va f..?

Regn?! Det var ju inte vad jag hade tänkt mig. Idag skulle jag ju vara ute och bygga min balkongsoffa och måla balkongräcket. Det här går inte. Kollar vädertjänsten på Aftonbladet, den lovar uppehåll från klockan tolv, hoppas det stämmer.

Under tiden får jag väl roa mig med att färga håret, köpte en askblond variant igår, den skulle tydligen neutralisera de röda tonerna i mitt hår. Hoppas det stämmer, grå som aska har jag ju ingen lust att bli.

På eftermiddagen ska jag och Celine åka till Barkarby och möta Rikard, bärbuskar står på inköpslistan. Och en sväng till Ikea för att köpa grejer till balkongen. Kanske Chilli också? Och Bauhaus. Om det slutar regna var det ja.

Kommentarer
Postat av: Theresé

Då vill vi se för- och efterbild på hårfärgningen =)

2010-06-11 @ 09:49:10
URL: http://www.stis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0