Sandra testar...



Jag skulle bara handla lite saker till middagen igår och råkade springa på en smak av Daim jag aldrig sett förut. Att det dessutom var länge sedan jag testade något här gjorde beslutet enkelt. Eller kanske var det bara en orsak för mig att få äta choklad mitt i veckan... Jaja. Summer dream innebar i det här fallet päronmintsmak, lät inte särskilt gott, men var faktiskt en hit. I och för sig kände jag knappt någon päronsmak utan mest mint, men det räckte gott och väl, kanske det till och med var en fördel. Finns Daim mint? Om inte borde de omedelbart sätta in det i ordinarie sortimentet. Den får fyra solar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mmm, den måste jag testa! Jag gillar choklad med mintsmak!

2010-06-29 @ 08:52:34
URL: http://www.toktassarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0