Dubbelvinst

Nu har vi kommit hem från agilitytävlingarn i Rättvik, de är alltid lika trevligt att åka dit och Celine är jätteglad över att ha varit i Dalarna. Fråga mig inte varför, men för henne var det jättehäftigt att ha varit just där, även om hon på fredagen lite besviket konstaterade "Det är inte varmt i Dalarna".  Jag misstänker att hon blandat ihop det med allt prat om Thailand och hur varmt det är där. Extra skönt är det att komma hem i såhär god tid en söndag, även om klockan ringde strax efter sex imorse känns det helt klart värt det nu.

Lova har haft marginalerna på sin sida idag och vunnit både hopp- och agilityklassen, två jättefina lopp, tyvärr filmade jag inte, måste verkligen bli bättre på det. Det kan ju bli min sysselsättning och uppgift under sommaren eftersom jag inte kommer att köra något själv.

Thea med Cili fick fem fel i båda klasserna, båda gångerna var det slalomingången som strulade, annars har deras lopp sett jättefina ut och det har varit kul att träffa Thea, jag saknar henne mer än jag trodde att jag skulle göra. Dock är det inte själva agilityn jag saknar mest, utan mer hennes glada och tokiga sätt i vardagen. Hoppklassen filmade jag.


Kommentarer
Postat av: Cili

På filmen ser man att hon stannar, tittar bak på mig och går ur bara för att jag står still, springer inte med och möter upp henne. Jag var helt säker på att hon gick in fel så tog tillbaka henne, därför står jag still...Ibland kan man bli tom i huvudet alltså..!!!



Grattis igen till Rikard och Lova för vinsterna :D

2010-03-14 @ 21:07:55
URL: http://www.cili-blomgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0