Freedom Beach

Igar hade vi en harlig heldag pa Freedom beach, en strand man i princip bara kommer till med bat (om man inte ar sugen pa en rejal djungelpromenad). Vi tog en longtailbat fran var strand vid nio pa morgonen.



Stranden ar helt fantastisk och nar vi kom dit var det bara vi och ett annat sallskap dar, under dagen kom forstas fler, men det ar anda sa lugnt och skont och framfor allt vackert!



Snorklingen ar helt underbar med massor av fina fiskar. Vi sag bland annat blackfisk, blasfisk och stenfisk (kanske inte just den sa fantastisk, men haftigt anda, ni fattar...)



Jag veeet, jag ar fortfarande sjukt blek. Nu ska jag dock sanka solskyddsfaktorn, det har gar ju inte, imorgon blir det till att pressa.



Nar vi kom tillbaka pa kvallen bjod Rikards foraldrar pa en riktig brakmiddag med massor av god thaimat.



Nu ska vi snart ut och kaka, jag smet bara ivag en stund till internetcafet och idag ska jag verkligen forsoka komma ihag USB-minnet, tva dagar i rad har jag glomt kvar det i datorn och fatt ga tillbaka for att hamta det. Fullt med virus verkar det ha samlat pa sig ocksa fran dehar datorerna, barbara datorn blev inte sa glad nar jag satte i minnet i den ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, det verkar förskräckligt! ;-D

2010-03-24 @ 14:06:14
URL: http://www.pudelbus.com
Postat av: Michaela

Håller med Anna. Ni verkar ha det förskräckligt :P

2010-03-24 @ 14:26:41
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Toyamiki
Postat av: Britt

Ser härligt ut. Inte alls avundsjuk. Ha det så bra. :-)

2010-03-24 @ 16:17:15
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Katrin

Ser helt underbart ut ju! Så vackert! Ta det lite lugnt med solen bara!

2010-03-25 @ 21:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0