Full torsdag

Idag är jag ledig, eller jag jobbar iallafall inte. Dagen är dock fulltecknad ändå. Jag ska strax gå och lämna Celine på dagis, därefter tänkte jag åka och kolla efter badkläder, nu måste jag verkligen hitta det och det är nog störst chans att jag gör det om jag åker ensam, utan barn. Det blir lite tight, så jag kommer att försöka hänga på låset när butikerna öppnar vid 10.00 för vid 13.00 ska jag vara hos tandläkaren, det är dags att laga ett av de två hålen jag hade. Därefter får jag skynda vidare och hämta Celine som inte får vara längre än till 14.00 på dagis. Vi tänkte gå och kika lite på Parsley och kanske ta en fika, det är en mysig liten butik som ligger här i Kungsängen och det var ett tag sedan jag var där. Är sugen på lite våriga inredningsdetaljer till hemmet. Innan Rikard kommer hem vore det bra om ett par tvättmaskiner var körda och middagen klar, för till kvällen ska vi först åka och träna sedan är det agilitymöte på klubben. Hundarna är under dagen hos R's föräldrar.

Ledig var det. Ibland tycker jag faktiskt att det är skönare att jobba, då har jag allt fokus på det och inga prestationskrav någon annanstans ifrån, då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag inte har hunnit städa, plocka tvätt, promenera hundar, aktivera dottern och laga mat.

Någon mobilblogg dyker säkert upp under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0