Gårdagens shoppingmaraton

Igår var Helena och jag ute på en sex timmar lång shoppingtur med barnen. Vi startade i jakobsberg och jag hittade lite kläder, bästa köpet där blev ett par jeans. Efter det styrde vi mot Barkarby och Ikea, vi började med lunch och kom sedan på den brillianta idén att vi kunde lämna in ungarna i lekrummet på Ikea, vilket gav oss nästan en timme barnfri shopping. Jag var på jakt efter inredning till min nya klädkammare (eller skokammare blev det visst...) och köpte en hylla, en spegel, matta, lampa och lite annat smått.



Vi fortsatte mot plantagen och köpte lite blommor, kan säga att vi åkte hemåt med en proppfull och rätt trötta barn. Celine är på dagis idag, det är förskolans dag så vid tre ska vi dit för att titta på när de sjunger, grilla korv och umgås. Jag har hört från balkongen att de har övat nu på morgonen. Nu ska jag ut och plantera blommorna och njuta av det härliga vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0