Härlig torsdag

Jag har haft en bra och produktiv torsdag. Började med en sovmorgon, lämnade sedan Celine på dagis ett par timmar, under tiden passade jag på att olja in altanen på framsidan, plantera om blommor och städa av lite.

Mika fick följa med och hämta Celine på dagis, hon älskar ungarna och Celine blir så stolt över att det är hennes hund. Vi fortsatte att vara ute, drack blåbärssmoothie och pysslade lite. Det var ganska varmt i solen, men inte fullt så varmt att man kunde ta av sig alla kläderna. Celine var dock av den åsikten och protesterade högljutt när jag ville klä på henne.



Mika har fått tre små träningspass ute på tomten idag, vi fokuserade på att hålla träapporten, sända framåt mot en viss punkt och ingångar med kloss. Hon är så klok och energisk att jobba med att jag måste påminna mig själv om att hon bara är fyra månader. Duktiga lilla tjejen!

Till middag grillade vi hamburgare, riktigt stora och hur goda som helst! Efter det stack Rikard och Celine iväg med ett lass sopor till tippen och på vägen hem skulle de handla målarfärg så att jag kan måla på fasaden imorgon, den observanta ser vart på fotot ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0