Hemma igen!



Nu är jag hemma på svensk mark igen, skönt, särskilt när man kommer hem till detta härliga väder. Resan gick bra, men det var ganska drygt att landa 02:30 på arlanda. När jag väl kom hem var jag så upprymd att jag först hade svårt att somna, men gjorde det tillslut och fick knappt fem timmar sömn. Mika och Lova blev överlyckliga, Celine sov förstås. Mika, som egentligen inte ska sova i sängen, la sig precis vid min kudde och pussade mig i ansiktet helt hysteriskt, jag tycker hon har blivit så himla stor på bara en vecka (måste väga och mäta senare idag). Idag ska jag bara ta det lugnt, packa upp, tvätta och säkert sola lite på tomten. Blogginlägg och foton om resan kommer upp såsmåningom, det har varit en annorlunda resa och upplevelse och ska bli kul att titta igenom alla fotona.


Kommentarer
Postat av: Britt

Välkommen hem igen. Eve och Tim lånade Mika igår för en lekstund i hundrastgården och det verkade uppskattat av alla parter. Försökte ta lite bilder men min kamera fungerar inte så bra på allt för rörliga motiv :-) Vi får göra ett nytt försök i Avesta.

2010-05-17 @ 11:13:54
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0