Bye bye Blondie.



Efter semestern i Italien blev jag så ljushårig att massor av folk har undrat om jag blekt håret. Sanningen var att det var solen som gjort det jobbet. Nu kände jag att jag ville bli lite mörkare och valde nyansen blond, alla vet ju att resultatet ändå inte blir blont utan mycket mörkare. Sagt och gjort. Och nog blev jag mörk, även om håret fortfarande är blött på det här fotot känns det inte som att slutresultatet kommer att bli som på förpackningen iallafall. Det gör inget och den här färgen ligger nog ganska nära min egen... tror jag. Egentligen vet jag knappt vad jag har för hårfärg.

Jag ska snart göra en hårbehandling som heter Brazilian blowout och enligt uppgift ska det schampoo de använder innan behandlingen tvätta ur en del av färgen och alltså göra håret ljusare så det här blir nog bra.

Kommentarer
Postat av: Helene

Blowout? Det låter farligt!

2010-09-19 @ 22:52:05
URL: http://Helene.pudelbus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0