Maximera förvaringsutrymmet

Trots att vi bor i ett hus med tre våningsplan känns det ständigt som att vi har brist på utrymme och grejer precis överallt. Jag fattar inte hur vi kunde bo i en trea innan vi flyttade hit?! Hursomhelst handlar det ju om att inte samla på sig för mycket saker och samtidigt hitta smarta lösningar för att förvara det man har. Mitt största problem just nu har varit att få in alla kläder, jag har bara tre ganska små garderober på övervåningen. Det allra bästa hade varit att göra en walk-in-closet av rummet vi har "över", men jag är inte säker på att Rikard tycker att det är en lika bra idé. Nu gör jag så att jag använder utrymmet under trappan nere i källaren. Idag köpte jag två trådbackar och en låda, senare ska jag även sätta upp en klädstång för att hänga galgar på. Här kan jag förvara kläder jag inte använder var och varannan dag, men ändå vill ha mer lättillgängligt än om de är nerpackade i flyttkartonger i förrådet.


Min fuskmålning på väggen borde jag göra något åt...


Köpte ett par meter tyg också och hängde upp som ett skynke så att det blir lite snyggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0