Mika 7 månader (och en vecka)


Mika personifierad

Mika blev egentligen 7 månader redan förra onsdagen, men eftersom vi var i Italien då så blev det ingen uppdatering. Nu äntligen har jag tagit mig för att avlägga en liten rapport. Kanske är dessa siffror helt ointressanta för de flesta, men jag är ett riktigt freak på listor och statistik och kan omöjligt hoppa över en månad. I lördags fick jag Mika professionellt mätt med sticka av Helene och hon är nu 47,3 cm i mankhöjd. Dagens vikt blev 12,2 kilo. Imorgon ska vi gå andra kurstillfället för Malin, det ska bli jättekul!


Kommentarer
Postat av: Britt

Fina Mika!! På den där bilden syns det verkligen att hon och Eve är syskon.



Ses i morgon. Kul!!!

2010-09-08 @ 20:55:06
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0