VAB

Celine fick som sagt feber igår och trots att vi gett henne febernedsättande så var hon skållhet när vi la oss, men klagade ändå över att hon frös. Stackars liten. Jag ringde jobbet och berättade som det var. Imorse vaknade hon förvånansvärt pigg och vi pysslade och pusslade lite här hemma. Framåt elva började hon bli gnällig och otålig, tempen visade 39 grader och nu ligger hon nerbäddad i sängen och tittar på TV.

Jag passar på att tvätta, skryka gardiner och plocka iordning inför resan till Tyskland. Imorgon mitt på dagen åker Rikard, jag påbörjar min resa imorgon kväll genom att åka till mina föräldrar och sova där en natt, sedan sticker vi söderut med husbilen på onsdag morgon. Vi blir fyra personer som åker, jag själv, min syster, Rikards syster och min pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0