Bakat till helgen

På förmiddagen har Celine och jag med liv och lust ägnat oss åt att baka. Det blev två gamla favoriter, kolakakor och kärleksmums. Vi dubblade receptet så det blev tre stycken av kärleksmumsen, en liten följde med Celine till barnvakten, den mellanstora ska med Rikard och hans ressällskap till tävlingarna i Tranås och den största tar jag med mig på helgens vallningskurs.



Nu är det bara jag och tre av hundarna kvar hemma, de andra har redan åkt. Jag ska ta mig en promenad upp till centrum och handla sedan kanske jag tar mig ut i skogen och spårar eller om trädgårdslandet ska få sig en omgång kanske.

Kommentarer
Postat av: Ullis, Diesel, Maq o Tim

Jag skulle just sätta igång o baka till helgen o blev så glad att det redan var fixat :) Ses imorgon!

2011-04-29 @ 20:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0