Scream 4



Igårkväll var vi och såg Scream 4 på bio i Kista. Jag gillar inte skräckfilmer, men Rikard hade fått gratisbiljetter så vi gick iallafall. Storyn var som vanligt ganska dålig och skämten torra, 90% av filmen utspelades när det var mörkt ute, telefonen ringde oavbrutet och människor med kniv och mask dök upp överallt. Även om jag blundade stora delar av filmen känns det inte som att jag missade något speciellt. Innan filmen började kom en utklädd man in i salongen och delade ut screammasker och Iphonefodral, jag tog med dem hem men sitter nu och funderar på vad jag ska med dem till, är någon i större behov än jag är det bara att säga till.

Största behållningen från biobesöket var nog popcornen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0