Tack!

Jag vill rikta ett stort tack till alla som har hört av sig och gratulerat mig och Mika på olika sätt, otroligt att det finns så många vänliga människor. Det både glädjer och värmer oss!



Nu har vi uppnått målet med LP 1 och 2, egentligen hade jag anmält till två tävlingar till, som en extra backup ifall vi inte skulle få förstaprisen direkt. Den ena är i Knivsta på söndag och den andra i Kista på tisdagkväll. Just nu funderar jag på om jag ska åka och starta i Knivsta ändå, dels för att det ser ut att bli fint väder och jag tycker det är roligt att tävla, men också för att jag skulle vilja titta på klass 3 som går direkt efter oss. Jag har inte tävlat i den klassen tidigare och skulle behöva en bild av hur momenten kan se ut tävlingsmässigt. Än har vi långt kvar innan vi är redo för en start i klass 3. Kistas tävling struntar jag med största sannolikhet i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0