Vinst i Knivsta



Vi åkte till Knivsta BK imorse för att jag skulle tävla lydnad med Mika. Egentligen "behövde" vi inte det eftersom hon fick LP i torsdags, men vädret var toppen och eftersom det är roligt att tävla åkte vi ändå. Knivsta är dessutom en trevlig plats och anmälningsavgiften var ju redan betalt, så det var bara att köra på. Kände mig avslappnad och lugn, platsliggningen gick bra vilket kändes skönt. I övrigt gjorde hon lite småmissar här och där, kanske för att jag var för avspänd och slarvig? 7:a på rutan då en tass hamnade utanför och en 7:a även på apporteringen drog ner poängen ganska mycket. Inkallningen verkar ha blivit vårt bästa moment och gav en 10:a även idag. Totalt blev det 174 poäng och det räckte till vinst.



Vi stannade och tittade på några få ekipage i klass 3, men Celine var sjuk och lite febrig, så vi packade ganska snabbt ihop och åkte hem. Nu ligger hon och sover och jag ska ut och klippa häcken. J ä t t e k u l. Verkligen.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Duktiga ni är!

2011-04-17 @ 21:08:19
URL: http://www.elegantdogs.wordpress.com
Postat av: Camilla

Grattis till vinsten!



Om du vill/har tid tisdag 19/4 så har jag vip-biljetter till Lindex som lanserar stylisten Rachel Zoe...allt i butiken 25% + goodiebag!! Butiken är Sergels torg kl 18. Annars säg om jag ska köpa nåt...

2011-04-17 @ 21:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0