Tema färg



Idag kan man säga att vi kör tema färg. Hela förmiddagen har jag stått ute och målat plankor som vi ska byta på fasaden på framsidan. De är nog aldrig utbytta och kanten längs ner på träet är typ helt rutten. Egentligen skulle all panel behöva bytas, men vi nöjer oss nog med de på nedervåningen i år, annars krävs en rejäl byggställning för att nå och det kändes lite väl jobbigt att ta tag i nu.



Nu sitter jag med färg i håret. Det har blivit jätteblekt under sommaren så jag kände att jag behövde lägga i en lite mörkare nyans. Låt er inte luras av att nyansen heter "Blond", jag brukar alltid köra med den och har hittills aldrig blivit det minsta blond av den, utan betydligt mörkare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0