Vart tog sommaren vägen..?

Okej, jag vet att sommaren inte är slut än, men det är redan augusti, vart tog juli vägen?! Lite snopet konstaterade jag idag att det är skolstart om bara drygt två veckor. Visst har vi hunnit med att göra mycket roliga saker och jag har verkligen försökt att leva i nuet och njuta ordentligt, ändå känns sommaren alldeles för kort.


Igår var Celine med mig på jobbet hela dagen, som mest bestod av bad och bus.

Jag försöker se positivt på vad i har framför oss, men kan inte komma ifrån att det känns lite tungt att gå mot mörkare tider igen. Det är på sommaren, i värme och ljus som jag verkligen känner att jag lever och mår som bäst.


Efter agilityträningen gick jag ner till sjön och lät Mika bada, det är så himla fint där nere på kvällen när solen är på väg ner.

I september ska vi åka en vecka till Portugal, så då får vi iallafall lite extra sommarvärme innan hösten knackar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0