Choklad

Tredje dagen i fotoutmaningen och bokstaven C står på tur.


Choklad. Jag älskar all typ av choklad, eller nästan iallafall. Just riktigt mörk choklad har jag svårt för, av den anledningen har jag bara köpt hem det, då är risken att jag föräter mig minimal eftersom jag knappt får i mig en ruta. Utan choklad hemma riskerar jag att drabbas av akut abstinens och det vore ju onödigt. Polly är nog min nummer ett på chokladlistan, tät följt av Marabou Digestive eller kanske Plopp. Daim är ju också gott. Och all choklad som innehåller kokos.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men ooo, du fixar utmaningen! För varje inlägg du publicerar i utmaningen får du en ruta choklad!



Mörk choklad har onekligen den effekten att den är svår att svulla i sig. Jag har nu senast en Marabou Premium Dark Chocolate & Almond. Den är så mastig så att jag inte vill ha mer än en ruta av den anledningen. Första dagen ville jag ha tre men då mådde jag dåligt efter...

2011-02-03 @ 12:21:00
URL: http://min.bakel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0