Lördagsmys

 

Vi har haft en riktig myskväll och sett melodifestivalen i källaren, att skaffa en projektor och inreda som en liten bio var verkligen kanon. Jag ville först ha ett gym därnere, sedan ett pingisbord, men antagligen kollar jag mer på film än tränar och spelar pingis så det var nog ett smart drag att det blev som det blev. Celine har tyvärr haft feber och varit ganska hängig hela kvällen, men hann se alla bidrag och äta lite kladdkaka iallafall, hon gillade Babsan med det rosa håret bäst, jag håller väl inte riktigt med utan är glad att Brolle gick till final, då får jag ju se honom en gång till ;)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ser ut som Lova är Celine vakt.

2011-02-12 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0