VAB

Jag är fortfarande hemma och vabbar med Celine, febern har helt gett med sig, men hon har ganska skrällig hosta emellanåt, i övrigt verkar hon lika pigg och frisk som vanligt. Hon börjar bli rejält uttråkad av att gå hemma och saknar sina kompisar. Jag känner mig väl inte heller helt nöjd med vår isolering, men imorgon är jag tillbaka på jobbet igen. Vi försöker aktivera oss så gott det går och tar promenader med hundarna väl påklädda och Celine nerbäddad i vagnen, städar och lagar mat. Dags att klä på sig nu kanske, sedan en promenad på det och då är vi ju redan framme vid lunchtid när vi är tillbaka.


Medicinen, viktigas är godismedicinen om du frågar Celine.



Kommentarer
Postat av: Åhza

Skönt att det har vänt! Hälsa och krama Celine från oss?

2011-02-22 @ 14:07:29
URL: http://ahzaleoni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0