Arbetsveckan slut

Eftersom jag har ett så lyxigt och bra schema så gör jag helg redan ikväll, jag jobbar 80% men avverkar det på tre dagar i veckan, så nu är jag ledig fram till måndag. Det enda som är en liten parantes den här veckan är att jag ska på ett möte i stan imorgon om ett nytt lönesystem. Det känns väl sådär på en ledig dag, men jag ska kombinera det med lite shopping och dessutom ska vi göra en rolig sak till imorgon, så det är med stor förväntan och glädje jag ser fram emot morgondagen. Ni som vet vad det gäller förstår säkert vad jag syftar på, ni andra får se.

Rikard sitter just på på ett flygplan på väg hem, han flög till Danmark imorse och resan var enligt uppgift skakig och jobbig, så illa att han blivit åksjuk. Jag som hatar att flyga och bara gör det i de fall där jag anser att det är värt oron, ångesten och nervositeten är glad att jag inte var med på den resan. Nu när han skulle flyga hem gick inte planet som planerat från Danmark så de hade fått bila till Malmö och ta ett plan därifrån. Väntar på att han ska höra av sig och säga att resan gått bra.


Mina stora kärlekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0