Borde jag ha köpt?

Varför är det alltid så? Man står och velar i butiken och bestämmer man sig för att avstå eller vänta, så ångrar man självklart det när man kommer hem. Nu känner jag mig förvisso ännu inte säker på att jag verkligen vill ha jackan, tänkte höra vad min andra hälft har för åsikter innan och tog ett foto när jag provade den i butiken. Celine är värdelös (bra?) att fråga, hon svarar nästan alltid likadant "-Den är fin, jag vill också ha en sådan" oavsett vad jag provar. Idag snurrade hon in sig på underklädsavdelningen och kom springande med minimala rosa spetstrosor i damstorlek som hon ville köpa, underhållande tyckte de övriga i butiken. Mitt svar blev nej, hon fick välja en sak från Toys R Us istället.



Jag gillar färgen och detaljer, som skärpet i midjan. Den är tunn, men jag hoppas ju självklart på en varm vår och sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0