I längdspåret



Efter lunch idag hyrde vi längdskidor och gav oss ut i spåret. Mika fick följa med och tyckte det var hur roligt som helst. Vädret var perfekt, men jag tycker inte att det är särskilt kul, för min del hade det gett minst lika mycket att promenera samma sträcka. Min teknik är usel, så jag fick ont i armar och axlar nästan direkt, kanske blir det lättare och därmed roligare med lite träning? Till nästa år ska jag skaffa bra utrustning till Mika så får hon hjälpa till att dra mig, hon skulle älska det, så det blir ju en riktig win-win situation :)

Kommentarer
Postat av: Malin&Arwen&Eowyn

Det är SUPERKUL att tolka efter hund!! Har kört en del med Eowyn i vinter och det är verkligen hennes grej, hon är en naturbegåvning och tycker det är jätteskoj :o)

Sen är det mycket lättare för en själv också när man får lite draghjälp! Gubbarna i spåret ser lite paff ut när man blåser förbi dem i raketfart ;o)



Ha det!

2011-01-28 @ 10:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0