Mika 11 månader

Idag blir Mika 11 månader. Hon mäter fortfarande 49 cm och verkar inte bli större heller. 13,2 kilo väger hon. Helt perfekt liten hund!

Just nu löper Mika och vi ligger väl inte i direkt hårdträning i något speciellt just nu utan busar och har bara roligt, snön sätter stopp för det mesta, men lite smått lär vi oss hela tiden ändå.

Jag har sagt det många gånger förut, men det tål att upprepas, jag är så himla nöjd och glad över Mika. Hon är alltid positiv, lättsam och rolig att ha att göra med. Hon ställer upp och är alltid pigg när det är något på gång, men ligger lika gärna och myser med mig. Hon är verkligen hunden jag drömde om, mer kunde jag inte önska mig!


Gulle och matte

Kommentarer
Postat av: ullis,diesel, maq&tim

Tänk att de hunnit bli 11 månader redan- tycker iaf Tim känns som en liten valp fortfarande ;)Vi är inte lika flitiga på träningsfronten som ni är utan pysslar mest med vardagsvett&etikett men någon start till våren ska det nog bli ändå :)

2011-01-02 @ 01:34:29
Postat av: Britt

Jag blir lika varm inombords varje gång du skriver så fint om lilla Mika. Är så glad att hon kom just till dig. Ska bli väldigt roligt att följa er i framtiden (och de andra syskonen och halvsyskonen också förstås). Kram

2011-01-02 @ 13:13:47
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0