Nya snowboardkläder

Häromdagen köpte jag nya snowboardkläder. Jag har åkt snowboard i 12-13 år och har alltid haft ganska neutrala kläder i vitt, beige, svart och blått, äntligen slog jag till på en lite mer färgglad jacka. Feg som jag är valde jag ändå svarta byxor, även om jag övervägde turkosa ett tag. Det känns faktiskt riktigt bra, även om jag helst bär mer nertonade färger i vanliga fall. Nu kommer jag att synas i backen! Om drygt två veckor åker vi till fjällen.

 
Jacka Quicksilver, byxor Ski industries


Kommentarer
Postat av: Helene

Snygg jacka!!!

2011-01-03 @ 22:51:58
URL: http://Helene.pudelbus.com
Postat av: Camilla H

Gaahh va snygga!!!

2011-01-04 @ 11:04:08
Postat av: Anonym

vart har du köpt jackan? o hur mycket kostar den? ;)<3

2011-10-18 @ 17:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0