Födelsedag i fårhagen

Idag, direkt efter jobbet som bestod av mysigt picnic i Wasaparken, åkte vi till Malin och Niklas för att valla med Mika. Det har inte blivit av sedan kursen vi gick för nästan en månad sedan, trots att jag vill och har höga ambitioner rinner dagarna och vallningstillfällena iväg. Jag inser att jag aktivt måste agera och prioritera vallningen för att få ordning på kontinuiteten.



För regelbunden träning är precis vad vi behöver, det märks så väl när uppehållen blir för långa att både jag och Mika tappar massor och glömmer bort, vilket innebär att vi måste backa en del i träningen och lagom tills vi har tränat färdigt är vi tillbaka ungefär där vi slutade gången innan... Nu körde vi två pass, det första kände inte alls bra och jag var riktigt ringrostig, efter lite pepptalk och vila kändes det bättre och Mika gjorde en hel del bra saker, nu gäller det bara att hålla igång det här!

Apropå min födelsedag som faktiskt är idag så har det här med gratulationer nått en helt ny dimension i och med facebook, aldrig har jag fått så många gratulationer tidigare. Själva firande spar vi till en senare tillfälle, jag har haft en jättebra födelsedag ändå och fått flera fina presenter av Rikard och Celine.

Kommentarer
Postat av: Britt

Vilken härlig bild. Mika ser jättehäftig ut :-)

2011-06-14 @ 16:34:31
URL: http://brittp123.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0