Lättköpt.

Jag gillar att handla, till och med att gå i matbutiker tycker jag är roligt och idag var vi och köpte mat för hela veckan. Med matlista och allt, himla vuxet. Även om jag hade planerat inköpen noga slinker det gärna ner andra saker som man kommer på att man behöver, blir sugen på eller bara köper av någon annan anledningen. Som Digestivekexen idag. Jag gillar dem knappt och äter dem sällan, minns inte ens när jag köpte ett paket senast om jag någonsin gjort det. Idag fick man en fin plåtburk om man köpte Digestive och jag ville såklart ha den, då fick kexen liksom följa med. Ett enkelt knep för att få mig att köpa saker jag inte behöver, till och med saker jag egentligen inte ens vill ha. Celine och jag provsmakade dem nu ikväll och det var ju faktiskt riktigt goda!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0