Trädgårdsmässan och tacokväll

Idag har vi varit på Nordiska trädgårdar på mässan i Älvsjö. Rikard föräldrar hade fått gratisbiljetter genom jobbet så vi passade på. Egentligen var det väl inte så mycket att se, men lite smått blev det inhandlat. Jag hade tänkt att köpa frön och sådana där lådor man kan förodla inomhus i men orkade inte släpa dem med mig efteråt, så det får jag handla någon annanstans. Efter ett par timmar på mässan åkte vi vidare mot Kungens kurva för att ytterligare sätta sprätt på lönen, två byxor hittade jag bland annat till mig själv.


Som i Thailand tyckte Celine.

Rikard kom och mötte upp oss efter jobbet och middag åt vi hos mina föräldrar, det blev Tacos, jättegott! Nu ska jag landa i sängen, kolla lite på TV och ladda för morgondagens aktiviteter. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0