Slutet?

Inspirationen till att blogga är lika med noll. Jag glömmer till och med bort att jag har en blogg emellanåt och får dåligt samvete när jag kommer på att den ligger ouppdaterad. För vem har jag den egentligen, om jag bara känner att det hänger över mig och blir jobbigt är det ju knappast för mig egen skull? Kanske är det dags att lägga ner. Eller iallafall ta en paus och bara uppdatera när jag känner för det. Kanske blir det varje dag, kanske en gång i veckan. Jag funderar ett tag innan jag bestämmer mig för hur det får bli.

Kommentarer
Postat av: Britt

Nej! lägg inte ner. Det är jättekul att läsa vad ni har för er men blogga bara när du känner för det. Det ska inte vara ett tvång utan bara för att du vill :-)

2011-05-24 @ 22:09:15
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Sol
Postat av: Jenny

Jag gillar din blogg, fast vi inte känner varandra så läser jag den! Den är trevlig;-D

2011-05-26 @ 23:38:56
URL: http://www.jennymorales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0