Sommarstugan



I helgen är det tävlingar i Oxelösund. Bara tio minuters bilfärd från tävlingsplatsen har vi (eller egentligen mina föräldrar) sommarstuga. Jag var där jättemycket när jag var liten, numera blir det inte lika ofta då helgerna nästan alltid är uppbokade med annat. Nu passar det dock alldeles utmärkt att bo där, tävlingarna pågår från tidig morgon och sedan hela dagarna så vi får se hur mycket jag kommer att vistas på tävlingsplatsen. Alla hundarna följer med och min tanke är att jag ska få en massa tid att träna lydnad med Mika. Dessutom är det något som kallas Oxelömarknad i helgen med knallar, tivoli mm så ett besök där blir det säkert också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0