Första advent

Idag har vi haft en lugn förmiddag och städat undan lite här hemma, ute har det varit riktigt trist väder och ingen känslan för att julen närmar sig finns överhuvudtaget.

På eftermiddagen kom Helena och Stella och hälsade på, ungarna röjde loss totalt och energinivån toppades av de riktigt sockriga pepparkakorna de fixade med hjälp av glasyr och godis.



Vi avslutade med pizza uppe i centrum, så skönt med sådana här sega dagar ibland när man inte ens orkar laga mat, vanligtvis är våra helger så fulltecknade att man knappt har utrymme att tänka. Celine har redan somnat och det är mycket sällsynt att man får henne i säng före åtta, själv ska jag nog lägga mig och glo på TV.

Imorgon är det måndag och en ny vecka rullar på, det lär bli en del träning för nästa helg ska jag som sagt tävla lydnad, men även agility. 

Kommentarer
Postat av: monica

hej

du får passa på att gå in på min blogg och tävla om 2 biljetter till disney on ice

kram

2011-11-30 @ 22:13:38
URL: http://minbebis.com/blogg/mockans/
Postat av: Mamma Natta

Det där ser riktigt gott ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0